Ett tag sen

Ja nu var det ett tag sen igen då! Kommer här lite bilder, måste ju uppdatera lite....

Sååååååå söt Elise med sin Nalle Puh bäste leksaken (en klocka)

våran lilla solstråle Solstrålen

Nalle kram Kramar Nalle Puh

Vad ska man säga?    Så stolt =)

Elise bästa leksak är en nalle puh klocka Hon går och bär på den där klockan hela dagarna (Nalle Puh) hon ser så rolig ut när hon går och bär på den!

bara pappa som saknas Jag, Elise och Nalle Puh bara pappa som saknas

Gud va jag älskar dig gumman Mor och dotter!! Älskar dig gumman

Älskar dig Knäpp nångång då!

Kommer att komma fler bilder om ett tag!
Ska ladda in fler bilder på datorn ikväll, snart är det lucia också.. Ska bli så kul att se Elise i luciatåget! Det är nästa fredag på dagis den 12/12 klockan 08:00.

Idag den 5/12 ska vi till min mamma Elise´s mormor och baka pepparkakor och imorgon så ska vi dit och baka lussikatter..

Vill bara säga en sak till innan jag slutar!

SKAFFA ALDRIG TELENOR SOM OPERATÖR dom är sämst, fins ingen motagning med dom! Jag och Lars har inte ens motagning i vårat vardagsrum!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0