GOD JUL

God Jul och Gott Nytt År på er alla där ute....
Hoppas att ni får en trevlig dag idag nu..

Själv så kommer vi få en trevlig jul först ska vi til min framor och farfar och fira med min pappa och min lillebror (en utav dom) dom andra kommer inte sen ska vi till Lars mamma och fira med hans bror och Elise kusiner, imorgon ska vi åka till Lars farfar och fira med hans pappa och hela den släkten och i övermorgon(annandan) ska vi hem till min mamma och fira med henne och med min mormor och morfar! Det ska bli så mysigt!
Och en vit jul får vi också.. Det kunde till och med komma lite snö idag..

Aja nu vet ni lite vad jag och min familj ska göra idag.. Så nu kan jag bara önska er en riktig GOD JUL....

Många jul kramar från mig och min familj

Julgranskulan i örat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0