Julen är över

Nu var denna jul över då!
Har varit en jättetrevlig jul med mycke prat och skratt!
Kommer att lägga ut lite bilder, dock inte alla idag det orkar jag inte kommer fler imorgon eller nå!

Ska klippa mig idag också, ska blir så skönt klippte mig senast i mars!

JULBILDER

Kollar lite på tv Julaftonsmorgon

Öppnar sin första julklapp Första julklappen

Fick en mjukis nalle puh av oss i julklapp, kan ju inte springa runt och bära på en klocka hela dagarna!  Fick ett mjukisdjur som föreställer Nalle Puh, för hon kan ju inte gå omkring med en klocka hela dagarna!

Blev jätte glad för den! Gud så glad hon ser ut

Hela morgonen  Gick med den hela morgonen

Först firade vi hos gammfammo och gammfaffa Hos gammfammo och gammfamma (sitter i gammfammos gnä)

Fick en dockvagn av morfar med familj Fick en dockvagn av morfar!! Hennes bästa julklapp i år hon springer med den hela dagarna.. (morfar med familj)

Min bror och Elise på jul Elise är uppe i hennes morbrors famn

Ta ni kort nu igen Åhh knäpper ni kort nu igen

Redo att öppna julklappar Kommer julklapparna eller??

första julklappen hos gammfammo och gamfaffa var en hund Första julklappen jag öppnade hos gammfammo och gammfaffa var en hund som kan gå och skälla den var jätte rolig! (fick den av morfar med familj)

Efter gammfammo och gammfaffa åkte vi hem till Elise farmor och farfar Efter Gammfammo och gammfaffa åkte vi till Elise farmor och farfar.. (Gammfammo och gammfaffa är min farmor och farfar//Anna)

Nä nu orkar jag inte lägga upp fler bilder kommer som sagt fler innom kort, men ha de bra så höres vi..

Kram på er alla där ute som läser detta


Kommentarer
Postat av: lotta

Du har en utmärkelse att hämta i min blogg.

Goth nytt år!

2008-12-31 @ 12:57:31
Postat av: Mamma Till Tea

Hallå = )Ja den är så söööt.men vi fick den i julklapp av vårakompisar: )Men tro hon köpt den på hm faktiskt ! Ja absolut! Gott Nytt På Er Också Hoppas ni hade de mysigt igår /tina o tea: P

2009-01-01 @ 11:49:07
URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0