Snart så!

Snart så är man friska igen, eller snart vi är så gått som friska Elise ska på dagis imorgon och de ska bli så skönt för det märks på henne nu att hon har varit borta från dagis!
Nu ska jag ta och lägga upp lite bilder, var ju ett tag sedan nu igen!
 
Innan jag gör det så måste jag bara säga de att gud så skönt det är att det har kommit snö, tänk om den kan ligga kvar till jul också bara. Den kan gärna få stanna över nyår också men sen så kan den försvinna!

Myser under täcket och tittar på Tv... Sitter och myser under täcket och kollar på Tv
Juldukarna på  Dags att lägga upp juldukarna på bordet
titta va fint! Mamma titta va fint
fin bild Fin bild, ser ganska så stolt ut
sko Provar mammas skor
Snygg frilla Snygg frisyr
Vitt och fint ute! =D Fin bild
hoppas att snön stannar till jul!  ÄNTLIGEN snö


Sist men inte minst så kommer mina små älsklingar..

Älskar er 
Älskar er så sjukt mycke, kommer alltid att göra det!

Nä nu ska vi ta och göra dotter klar för sängen så att hon orkar upp imorgon, man måste ju vara pigg när man ska på dagis.. =)

Kram på er alla där ute som läser detta och ha en bra kväll

GOD JUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0