Vad ska man säga??

Till att börja med så vill jag säga GRATTIS SAMMY och tack för att vi fick komma och smaka på din tårta som du hade gjort! Den var jätte smarrig! Det var så roligt att se dig lysa upp så när vi kom till dig!
Hoppas att du hade en bra dag!

Sen en sak till tänk om folk kunde sluta lova en massa saker och sedan inte hålla dom!!!
Dålig stil tycker jag!
Men men vad kan man göra..

Nä nu ska jag inte prata nå mer om de..

Kommer här lite bilder från kalaset igår:

blåser ut ljusen GRATTIS SAMMY 3år

Var igår på kalas hos Elise kusin Se så glad han är!! =D

sitter och knappar på datorn lite Blev lite dator också

blev lite kort på henne också Blev lite kort på Elise också! :D

=D Närbild

glad att vara på kalas En glad liten sak

hmm kommer det fler?? Vi på kalaset

Den är så fin denna klänning som hon har på sig! Dags att leka lite

dags att leka lite uppe på rummet Hmm, vad kan detta vara??

Adam ligger och leker Åsså lilla adam måste ju också få vara med

Båda mina kusiner 
Sist men inte minst Elise underbara kusiner (Adam och Sammy)

Nä nu ska jag sätta mig och titta på tv med Elise men ha de bra ni alla där ute som läser detta!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0