Ny vagn

Japp idag var vi och köpte ny vagn till Elise, köppte en sittvagn hon åker så sällan vagn så hon behöver inte en fullstor liggvagn! Så vi köppte en Emmaljunga scoter 08 den är jätte fin! Har ingen bild på den nu men jag ska lägga ut det snarast bara jag har knäppt nå kort på den!

Annar är det som det brukar här förutom att jag tror att jag håller på att åka på flensan, matt i kroppen och frysen ligger bara på soffan och gör inget!

Får till och med ont i kroppen när jag lyfter Elise så det är inte så kul eftersom hon är så mammig nu! Men men det går nog över snart!

Till veckan ska Elise få vara hemma på måndagen eftersom dom ska ha planeringsdag på dagis, så då ska vi bara vara hemma och ta det lungt, kanske ta och göra lite julpyssel.. Sätta upp lite julgardiner och så! Lars är också hemma då så vi kanske tar en längre prommis då också om jag orkar det vill säga!

Nä nu har jag inte tid att sitta här mer ska ta och göra lite käk min mamma kommer på middag i dag! Det ska bli lövbiffgryta med pressad potatis.... Åhh det är så gott..
Ska skriva vad det är i så ni kan göra den åhh ni kommer att älska den....

Kram på er där ute ha det bra så höres vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0