Nytt legg!!!

Japp det ska man iväg och göra idag! Väntar på att pappa ska komma nu så jag kan åka iväg och fixa det!

Ska på möta på dagis idag också! Typ ett inskolningsmöte, ska prata lite om hur det gick på inskolningen och så! Min mamma köpte luciaköpder åt elise igår också! Hon ska vara en lite pepparkaksgumma!
Så underbar! Våran lilla pepparkaksgumma!!

Nä nu kan jag inte skriva mer, ska gå ner så inte pappa behöver vänta så länge på mig!
Men ha de bra alla ni där ute som läser min blogg....

KRAM

Kommentarer
Postat av: Mamma Till Tea

haha meeen guuud så söta kläder, ska åka o köpa en tomtekläning åt tea ja osså till veckan för dom gå åt som smör. hihi har hittat en jätte söt : )Ja men du hon sover mye bättre nu, absolut jag e hel nöjd om man genför med förut . nu hoppas hon över ett mål o i natt sov hon till 3.30 då skulle hon ha sitt första mål, sen kl 6 ville hon kliva upp haha men de gör mej ingenting bara ja få sova mer än 2 timmar i streck :) Snart måste vi ses igen för hon växer super fort hon skratta o prata lite nu o hennes huvud behöver man inte hålla i alls snart =) så roligt. hälsa med dej

2008-11-19 @ 10:04:11
URL: http://tnilsson.blogg.se/
Postat av: Mamma Till Tea

Men du såg en bild på Anna o en krabba. haha men du är du vän med henne ? Gick i samma klass som henne på gymnasiet. 1an till vi tog studenten ! Hade gött

2008-11-19 @ 10:05:52
URL: http://tnilsson.blogg.se/
Postat av: Mamma Till Tea

Nää men nu blandade ja ihop dej med någon annat en snabbis. herregud nu blev de galet.. Det e ju du Anna . haha !! Men aja skit isamma blev konstigt där ett tag men nu hänger jag med igen !! Hade glömt att du hade blogg tydligen. lägger till dej på mina länkar iaf:) hihi

2008-11-19 @ 10:08:44
URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0