Va ett tag sen nu

Nu var det ett tag sen jag var in och skrev här!
Men det ska bli bättre det lovar jag!
Vad har hänt på sista tiden då?




Hmm, vi har varit i norge vi var där i september och fiskade lite det var så skönt att komma bort från allt! Ni fattar inte hur skönt det var där, mycke snälla människor.. Många fina ställen åkte vi förbi! Vi bodde i Rörvik heter det När vi åkte dit så åkte vi över bergen och det var banne mig den finaste vägen jag någonsin har åkt! Vi har mycke fina ställen här i Sverge men det tar priset där vi åkte! Vi fick även åka båt en liten bit!
1 utav fiskarna som vi fick 1 utav fiskarna som vi fick!
Kände lite på krabborna hon med 1 krabba Elise ville också känna på dom
La ut några tinor och fiskade upp lite krabba!! Dom var ganska stora
Var tvungen att knäppa på den lilla fiskmås Var bara tvungen att ta en bild på denna lilla fiskmås
Hittade vi denna lilla sak Väntan på båten, så såg vi denna lilla sak
Var på en resa till Norga i september! Det var roligt! =) Ute och sprang efter den långa resan

Det var lite utav bilderna från norge!


Men det har ju hänt en massa andra saker också, jag har ju börjat på dagis också har jag ju fått en ny kusin också!
Min nya kusin heter Adam och är jätte fin! Han höll på länge innan han kom ut när vi åkte hem från norge fick vi veta att hans mamma hade åkt upp på BB, men han kom inte då det tog 2 vecker innan han tittade ut! Men när han väl kom så var det skönt att det var över!
Kommer att lägga ut lite bilder, lite blandade bilder...

Första dagisbilden Dagisbilden
Kollade på Tv!  Kollar på Backyardigans
Min nya kusin och hans storebror Min nya kusin Adam och hans storebror Sammy
Sista bilden på Elise och Tindra!!! =( Lilla Tindra och Elise, sista bilden på oss innan vi lämnar tillbaka henne! Hon rev Elise i ansiktet! =(




Måste bara få säga grattis till min kompis tina som har fått en dotter för ett tag sen hon är jätte fin http://tnilsson.blogg.se/ där kan ni gå in och titta på deras lilla underverk! =D




Kommer att komma fler innlägg om ett tag men inte nu!
Ha det så bra ni alla där ute

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fin dagisbild!

2008-11-23 @ 21:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0