Bläää!

Idag vill jag bara ligga i sängen och sova känns det som. Håller på att bli sjuk känns det som. Fryser är snorig och har ont i halsen.. Inte alls nå kul idag, men men jag har ju varit frisk nu bra länge så nu kommer väll allt med en och samma gång.. =(

Ska man skriva mer då?
Jo kan ju skriva att det är jätte fintväder ute solen skiner. Dock så blåser det typ hur mycke som hälst känns som att man ska blåsa bort när man är ute.. =( Hade det inte blåst ute idag så hade det varit jätte skönt ute. Men men snart så är det så varmt på dagarna att man klagar över de också. Man är aldrig nöjd nångång.. =/

Ska ta och baka lite idag också tror jag. Måste ju baka nå nytt bröd så att man har frukost på mornarna när man kliver upp.. =) Det blir billigare om man bakar brödet själv också, och för den delen så blir det mycke godare.. =)
Ska nog ta och baka bullar här framöver också när vi har lite mer plats i frysen så att jag kan frysa in dom. Kan ju inte ha dom liggande framme, då måste man ju käka en bullpåse om dagen och h ur skulle man se ut då efter ett tag? Det vill jag nog inte veta.. *hehe*

Grrrrrr, vad ska man säga???

Älskar er över allt annat på denna jord.. =)
Älskar er
                                                                                                                          Foto: Jag
Aja nu ska jag inte sitta mer här har varken tid eller ork........

Ha det nu så bra och sköt om er

Kram på er


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0