BVC!

Jo vi var ju sär idag, skulle kolla öronen på henne och dom såg bra ut kollade även vikten och hur lång hon var. =) Var ner på labb också för att hennes kiss luktar starkt och att hon har haft feber välldigt länge.. Så dom tog en snabbsänga.. Åsså fick vi hem så att hon skulle kissa i ett rör. Så vi får se hur det går eftersom hon inte har börjat att potträna.

Hmm, vad har emn hittat på sen man kom hem från BVC då.. Jo jag har vårstädat och de är så skönt att ha det gjort. Men det är ju inge kul och stå där och veta att man måste städa.. Men när det väl är klart så är det så skönt och då är man så glad att man gjorde de..

Nu ikväll så kom johan hit och då gick vi ut för att tvätta bilarna..
Elise ville ju också hjälpa till hon sprang där med sina galonkläder och hink och spade.. Hon ville även låna slangen och spola av bilderna hon också..

Ganska fin bild om jag får säga min mening då...
=)
                                                                                                                           Foto: Jag

Nä nu ska man ta och leka lite med Elise men ha de nu så bra och sköt om er i det vackra vårvädret..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0