Promenad!

Jo de har vi tagit oss idag också .. =) Kan man göra annat är att vara ute i detta väder? Det är ju så himla skönt ute så man måste ju bara passa på att vara ute nu.. =) Elise tycker att det är skönt att vara ute också.. =) Idag tog vi en promenad upp till Forsa och kolla lite, efter de så tog vi oss en glass på Bommengrillen årets första mjukglass.. =p
Ska även ta och lägga upp lite bilder hade jag tänkt.. (från promenaden)

Ikväll så ska vi gå på bio med min lillebror och Johan.. =) ska se Fast and Furious..

Kommer här lite bilder..

Skönt ute.. =)
Härligt väder för en promenad idag.. =) 
Foto: Jag

Mina två älsklingar.. =)
Älskar er! =)
Foto: Jag

Tog en bild efter väge.. =)
Var tvungen att ta ett kort.. =)
Foto: Jag

Käkar glass och kollar in vad pappa gör. =)
Vi var tvungen att köpa en glass i detta vackra väder! =)
Foto: Jag

Hemma hos mormor efter promenaden, första gången utan byxor denna sommar.. =)
Sitter hemma hos mormor och solar lite.. =)
Foto: Jag

Nä nu ska jag ta mig en satsumas och kolla lite på tv medans Elise sover..

Hoppas att ni blir friska snart nu, så att vi kan hitta på nå.
Tänker på er Sammy och Adam

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0