Små gnabb!

Jo de har det varit idag då. Men det gör inte så mycke för jag tror att det kan behövas ibland.
Annars så har vi inte gjort så mycke idag, var och hämtade Lars TEMPURmadrass idag han fick en kudde med på köpet också. Så nu får vi se om han kanske kan få sova lite på nätterna... Kan ju hoppas på det iallafall..

Imorgon ska man till brorsan och fira han också, han fyller år idag men det blir kalas imorgon.. Med lite käk och tårta., ska käka porterstek och efter de blir det kaffe och tårta.. Innan vi går till min mamma och träffar mormor, morfar och alla andra som ska dit så ska min farmor och afrfar komma hit med ett påskägg till Elise.

På lördag ska vi hem till svärmor och svärfar och käka, och dela ut lite påskägg till barnen. Senare på dagen så ska vi iväg med Elise till hennes mormor och morbror för hon ska sova där på lördag. Ska bli skönt att få vara lite själva och käka lite gott, det kan ju behövas. Man måste få vara själv nån gång så att man inte glömmer bort varandra.

Sen på söndag eller måndag så ska vi till svärfar och käka där också..

Måste bara skriva en sak till igår när Elise skulle gå hem från dagis så fick hon en tupp med ett äpple och en russinaska av dagis.. =) Fick även ett kort i där som det stog "Glad Påsk önskar personalen" vi fick även lite grejjor men det var från Elise hon hade gjort ett ägg som man kunde hänga upp och ett kort med hennes handavtryck på som dom hade gjort en tupp av och hennes fingeravtryck hade dom också gjort och dom blev 5 små kycklingar.. =)

Nä nu ska jag ta och göra Elise klar för sängen men ha de nu så bra i påsk. Ska försöka skriva nå mer i påsk om inte annat så blir det efter påsk här..

GLAD PÅSK PÅ ER
Dock inge ägg i det än men imorgon kommer det..
                                                                                                                          Foto: Jag

Små trollen springer omkring på IKEA (dock inte så bra bild lite suddig) =(
Hehe
                                                                                                                        Foto: Jag

Ha nu en riktigt Glad Påsk och käka lungt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0