Stan idag!

Idag har jag och Elise varit på stan och kollat lite. Hittade ganska mye som jag ville köpa till henne men dock så hade jag inte råd med de.. =( Men det kommer nog förhoppningsvis snart en tid då vi kan köpa en massa saker till henne. Jag har som sagt sökt en massa jobb så jag hoppas att jag får napp på nått av dom.. Ingen som vet av någnstans där dom söker folk? efter stan så åkte vi ut på Coop och handla blöjjor och lite mat.. =) Köpte en lax på fan 4710 kg den var ju inte liten om man säger så då.. =p Åsså köppte vi lite annat också..

Efter de så åkte vi hem och la Elise ett tag, sen när vi hade käkat så tog vi en promenad till min farmor och farfar det har ju varit så skönt väder ute idag.. Jag och Elise satt ute på stan idag och bara njöt av solen.. =) 

Nä nu ska man ta och hämta en Satsumas och kolla lite på Ross Kemp på Discovery.. Sitter och bläddrar mellan 5:an och Discovery..

Ha det nu så bra och håll nu tummarna att det blir samma väder imorgon.. =)

Fin bild på farmor och Elise
                                                                                                                        Foto: Jag
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0