Taco idag!

Idag ska vi hem till mamma och käka lite Taco.. =) Det ska bli smaskens, har inte gjort så mycke idag Elise klev upp klockan 08:30 och då ville hon kolla på Pippi som vanligt sen vid klockan 11:30 gick hon och la sig, då passade jag på att läsa lite. Men jag blev dock så trött att jag tvärslockna på soffan. Och jag kan ju lova att det var skönt att sova lite.. =) Får ju inte sova så mycke på nätterna.. =( Jag vet inte vad det är men jag sover jätte dåligt, och även fast det är finväder ute så måste man ju tyvärr sova någång. Men som sagt vi ska ju äta hos mamma idag och då kommer vi ju ut ett litet tag idag också, det är ju inte så långt till min mamma så vi kan ju gå dit. =)

Nä nu ska jag ta och kolla om lilla vill ta och kliva upp. Eller först ska jag kolla reklamen om det är nå vi ska handla till veckan. Sen måste jag nog ta nått att dricka också.. =)

Sitter hemma hos mormor och solar lite.. =)

Nä men ha de nu så bra i det vackra vädret och sköt om er..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0