Tråkigt

Ja de kan man ju säga att jag har nu, jag har hållit igång hela dagen så nu när jag inte har något att göra så är det ju ganska tråkigt kan jag ju lova.. =(

Hmm, har moppat golvet städat i köket och grejsa på här hela dagen.

Undra om man ska ta och gå till farmor och farfar då kanske..

Aja ska ta Elise nu iaf men ha de bra så höres vi nå..


Älskar dom här två över allt annat på denna jord kan jag ju lova.. =)

Far och dotter
                                                                                                                         Foto: Jag

Kram på er alla där ute

Kommentarer
Postat av: Elena

Sv hehe okej :D typ alla gör det :D

2009-04-05 @ 12:00:58
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0