Besök av Sammy och Adam med familj

Japp det har vi haft idag.. = ) så Elise och Sammy har lekt med lera och byggt en massa fina saker, Sammy och Adams pappa fick också vara med och leka med lera.. hehe så han gjorde en mygga som jag ska lägga upp en bild på sen hade jag tänkt.. = ) har inte gjort så mycke mer idag, jag Pillan och barnen var ner och kolla på nya barnaffären här idag Tre små busfrön dom har mycke fint där har köppt två dresser till Elise och ett par pyamasbyxor till Elise där nere.. = )

Nu väntar vi på att Elise farmor ska komma på lite mat.. = ) ska bli lövbiffgryta med pressad potatis (men det är inte lövbiff det är älgkött iställe man tager det man haver)

Imorgon ska vi på surströmmingsfest hos Lars morbror och hans familj, det ska bli trevligt dock så äter ju inte jag surströmming så jag och Carina ska köpa lite räkor som vi ska dela på .. mumma

Åsså har det ju varit kalas för Elise också, så jag kanske ska ta och lägga upp lite bilder från de också.. = P

Myggan som jag skrev om tidigare...

= )
Foto: Jag

Mina två älsklingar.. Älskar dig
= )
Foto: Jag

Lite suddig men vad gör de? = P
= )
Foto: Jag

Elise nya dagiskläder, dom i mitten är pyamasbyxor
= )
Foto: Jag

Närbild.. Fina va.. = ) dom i mitten är pyamasbyxorna
= )
Foto: Jag



Nu kommer det lite bilder från kalaset

Så lycklig när hon öppnade paketet från oss.. = )
= )
Foto: Jag

Paket av mormor
= )
Foto: Jag

Paket av farmor
= )
Foto: Lars

Elise och Vanja
= )
Foto: Lars

Dags för tårta
= )
Foto: Pillan

Ser dåligt nöjd ut.. =  )
= )
Foto: Pillan

Vanja och Elise
= )
Foto: Pillan

En glad liten Adam
= )
Foto: Pillan

Adam ställer sig upp.. = )
= )
Foto: Adde tror jag

Izzie fick också vara med
= )
Foto: Pillan


Nä nu blir det inge mer kort idag kommer fler nån annan dag.. Ska gå och fixa med käket

Men ni får ha de så bra så höres vi nått

Kram på er alla där ute som läser min blogg.. = )

(ni får gärna lämna ett litet fotspår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0