Nu är hon sitt vanliga jag igen!

Det är så skönt nu när Elise är sitt vanliga jag igen! Det är så jobbigt när dom små liven är sjuk, men kan inte göra nånting man känner sig så himla hjälplös. Man vill så gärna hjälpa dom. Man försöker att göra allt men det blir inge bättre. Men som sagt det är skönt att hon mår bättre nu! Så till veckan blir det dagis, och då blir det städning här hemma! Lite lättare att städa när man inte har Elise hemma..
Och imorgon ska vi hem till min mamma på kalas, också ska vi få lite käka där Lasagne det är ju så smaskens.. =D

Kommer här lite bilder sen jag tvättade håret på lillstumpan.

Vilket vackert leende. Så glad när mamma tvättar bort all mat från håret! Så vacker

=) Vilket skratt.. =D

Kommer här en till liten bild men nu sitter hon och lirar trummor med pappsen.

Lirar lite trummor med pappsen, det ska börjas i tid. =D Det ska börjas i tid..

Nä nu ska jag ta och göra lite fika till Elise sen kanske det blir lite utgång bort på NSK och träffa morfar och morbror. Var ju ett tag sedan jag träffade min lillebror.. ='(

Ni få ha det så bra där ute i kylan.. Ta hand om er nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0