Ett tag sen....

Nu var det ett tag sen jag skrev igen.. Men men skriver lite nu åsså tänkte jag ta och lägga up lite bilder!

Vad har hänt.. hmm..
Det har inte hänt så mycke vi har varit lite sjuka här...
Elise har börjat på dagis igen efter att ha varit julledig och de var roligt att komma dit igen tycker hon.. Hon fick även vara pepparkaksgumma på dagis, dom hade julgransplundring där.. Dom dansade ut jul och hade en fiskedamm..

Alltså jag fattar inte tiden går så fort!! Hon börjar bli så stor.. Kolla bara på hennes kusin Adam 3mån lite drygt, men alltså jag tycker det var nyss vi satt här hemma och väntade på att han skulle komma.. Det går för fort!!

Men men nu ska jag inte skriva så mycke mer ska lägga ut lite bilder sen ska jag ta och börja med käk..

käkar en banan och tittar ut på fåglarna Käkar banan och kolla på fåglarna

Hon springer fram till Izzie tar henne på tassen och springer där ifrån!! *fniss* Busar med katten (Izzie) *ler*

Kusinerna rockar på nyår Rockar med kusinen på nyår!!

Elise knäppte ett kort på pappa Elise tog kort på pappa

Knäpper du kort på mig?? Hmm, vad vill ni?

Elise med sin vovve Elise och henne lilla hund, den är jätte roligt tycker hon!

Provar mammas mössa Hon är då bara för söt, hon tog på sin min mössa och satt sig mitt på golvet!!

=) Diskar med mamma

Elise Så vacker

Första gången med uppsatt hår Första gången med uppsatt hår!!

Stog och diska med mamma Så vacker! Våran lilla primmadonna!!

Måste säga en sak till innan jag slutar! 
Längtar så mycke tills Sarah och Tilly flyttar upp.. Och det är inte långtid kvar nu.. =D Saknar er så mycke..


Kram på er alla där ute som läser detta

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0