Dop

Jo i helgen var man ju på dop, eller vi trodde att det skulle vara dop. Dop blev det också men det blev även ett bröllop på samma gång.. = ) Jag kan ju lova att vi chockade allihopa som var där. = ) Men gud så fint det var. = ) Ni var jätte fina (Adde och Pillan) först så blev det bröllopet och efter de så blev det dopet. Åhh jag kan ju lova att det var lika fint som bröllopet, ni skulle ha sett vad killarna var stiliga, Sammy hade kavaj och skjorta.. = ) Adam han hade en en dress som såg ut som väst men finbyxor och fluga.. = )
Det var sund om Adam den dagen för han hade ju 39.5 i feber också.. Men han var jätte duktig.. = )

Sen efter bröllopet och dopet så blev det fika i stugan bredvid, och det var smaskens, dom hade gjort som plock mat med kyckling och lite skinka också var det 3 olika korvar som var så himla god. = ) Också var det en massa frukt på faten också.. = ) Efter maten så blev det fikabröd och tårta för den som ville ha.. Och det är ju klart att man vill ha lite kakor och tårta.. = ) Det var två jätte fina doptårtor.. = )
Efter allt fika så var det dags att öppna paketen.. = ) när det var gjort så hjälpte jag till och plocka undgan.
Och efter de så åkte vi hem efter ett tag, Elise började bli så trött där på slutet så hon låg på golvet och lekte..
Det var meningen att vi skulle åka till Adde och Pillan på kvällen men vi gjorde inte de för jag tyckte att hon skulle få umgås med sin släkt från Skåne.
Så vi åkte ut till Elise farmor och farfar och hälsade på lite, där blev det lite ost och kex. = )
Sen när vi skulle åka hem så blev Elise lite dålig.. = ( Så när vi kom in på parkeringen så tyckte hon att hon skulle kräkas ner hela bilbarnstolen och sig själv.. = ( Och jag kan ju lova det att det inte är lätt att få ren en bilbarnstol från all lukt, det måste ha satt sig i frigoliten.. Hmm nån som har nå tipps om hur man kan få bort lukten?
Men som tur är så kräktes hon bara engång till efter de.. = )

Så igår söndag så åkte vi till hennes kusiner och blev först bjudna på grillat och efter de så blev det kaffe och jordgubbar och lite tårta och lite kaka som blev över från dopet, det blev öven lite tittandes på filmen från i lördags.. = )

Men jag tror att det blir lite kort inlaggd senare eller så blir det imorgon.. = )

Imorgon ska jag följa med min mamma och kolla på en ny lägenhet till henne.. = )

Ha det nu så bra så höres vi nå, som sagt få se om det blir kort lite senare eller om det blir imorgon..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0