Gullungar

Igår eftermiddag så åkte vi upp till Adde och Pillan så att Elise fick leka med sina kusiner.. = ) Och jag kan ju lova att hon hade roligt, dom hoppade studsmatta.. Gud va dom hoppade.. = ) Kan ju lova att Elise har en rolig stil när hon hoppar.. *hehe* tänkte att jag ska ta och lägga upp några bilder så att ni kan se vilka underbara ban vi har.. = )

Först på bilden har vi Adam sen har vi Sammy och sist men inte minst så har vi Elise.. = )
= )
Foto: Lars

Elise ger Adam en stor kram.. = )
= )
Foto: Lars

Åhh vad gör ni? Jag vill också vara med.. = )
Jag vill också vara med! = )
Foto: Lars

Synd att den är lite suddig, men annars så är den fin.. = )
= (
Foto: Lars

Innan vi gick och fika.. = )
= )
Foto: Lars


Några dagar innan var vi till Carina och Clifford och fika, och då kom denna lilla regnskur..

Det var som att hela himlen öppnade sig
= )
Foto: Lars



Nä nu ska jag ta och sätta mig med Elise.. = )
Ikväll så blir det Harry Potter.. = ) Längtar så..

Ha det nu så bra och ta hand om er

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Emma

hejsan! förlåt om jag stör. ville bara kika in och berätta att du har en jätte fin blogg. Och även fråga dig en sak kan du svara på dagens fråga i min blogg? Dagens fråga handlar om; Har du nånsin pratat med kändisar eller skrivit till dom på tex Myspace? Om ja, vilka har du fått svar ifrån eller pratat med irl?



till dagens fråga; http://emmaeriica.blogg.se/2009/july/tillbaka-for-en-stund.html



I samma inlägg finns det en video av ett spöke som troligen visas vara Michael Jackson. Kommentera gärna vad ni tycker om videon. Ärlighet tack! Va helt ärlig när ni kommenterar! :D



Jag gör icke reklam för min blogg!



Tack!



EmmaE.

2009-07-19 @ 01:18:10
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0