Hmm!!

Vad ska man säga?

Idag när vi skulle hämta lilla på dagis så kom vi upp och då såg vi att hon hade gjort illa sig.. = ( Det första  hon sa när vi kom upp på dagos det var att hon hade ont i fingrarna.. Så vi fick ju veta att hon hade klämt sig precis innan lunch.. = (
Fingrarna såg inte alls bra ut när vi kpm så vi bestämde oss för att åka och kolla upp så att det inte var nå allvarligt, som tur var så var det inte de. vi åkte upp på runtgen och kolla också för säkerhetskull, lika bra att kolla upp om det skulle visa sig att hon får nå problem i framtiden inte för att vi tror att hon kommer att få de men ändå så att man har nå som man kan skicka till försäkringsbolaget om det nu skulle bli nå..

Men som sagt dom hade varit på väg in från rasten eller vad man ska säga och då var det nån av barnen som hade råkat slå igen dörren på hennes fingrar, så när dom hade fått bort fingrarna så hade dom sett platt ut.. = S så vi får se hur det går. Men det som stör oss mest det är att dom inte ringde till oss och berätta det.. =@ tycker ju att dom kan ringa om till och med personalen blir oroliga.. = (

Men men nu ska jag ta och kolla om jag kan få till sims så att jag kan spela lite.. Lite irriterande för jag kan inte få till det så att jag mer pengar så jag kan inte bygga nå.. = ( jag fick till det på ena datorn men nu på bärbara får jag inte till det..

Härlig sommarbild.. = )
= ) 
                                                                                                                     Foto: Jag

Men nu får ni ha det så bra

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0