LESS!

Jo de kan jag ju lova att jag är, det började redan igårkväll.. = ( Vi gick och la oss klockan 23:30 ungefär och de i sig gör ju ingenting.. Men att ligga och vrida och vända sig i sängen är inte kul, kunde inte somna förrän klockan var 01:15 ungefär.. Det är så jävla varmt inne på vårat rum, det går inte att få ner värmen.. = ( Vi har 27 grader där inne då kanske ni förstår att det inte går att sova där. = ( Sen när jag väl somnade så har jag sovit väldigt oroligt, jag vaknade klockan 03:15 (suck) tog som sagt ett tag att somna om igen. = ( Sen när jag väl hade somnat så vaknade jag av att jag trodde att Elise ropade på mig men dock, och då var klockan 05:30 (hmm) låg och vred och vände mig till 06:45 då var det ingen mening att ligga kvar längre, så då klev jag upp.. = (


Tidigare i helgen

I lördags så var vi ner och badade på ljungan och det var skönt kan jag lova.. = ) I söndags så var vi upp till min mormor och morfar i deras stuga och hälsade på.. = ) Vi grillade lite korv och hade allmänt trevligt.. = ) passade på att sola lite också. Det var väldigt skönt. = ) Åhh vad Elise njöt när vi var där uppe mormor tappade upp vatten i en balja som hon sprang och lekte med, hon fick två vattenkannor som hon sprang och fyllde och vattnade blommorna.. = )
Igår måndag så var vi ner till stranden igen och badade, det var jag Elise och min mamma som gick iväg och det var jätte mysigt varmt och skönt i vattnet, inte så jättevarmt i luften eller det känndes inte lika varmt som dom tidigare dagarna iallafall eftersom det fläcktade lite. Men som sagt det var ju välldigt skönt nere på stranden, men det var inte så skönt när man kom hem för jag upptäckde att jag hade bränt mig lite.. = (
När vi var där på stranden så kom min farmor ner och hälsade på också.. = ) Efter ett tag så kom min farfar också ner och sa hej innan han och farmor åkte hem, och jag Elise och mamma gick hem.. = )



Tänkte höra om det är nån som är sugen på att köpa en mobil?

Det är en Samsung F480 Touchwiz vi har satt ett pris på 1500 kr
Nån som är sugen?
Om ni är sugen så kan ni skriva till oss på [email protected]



Bad tjejen.. = )
= )
Foto: Jag

Nä nu ska jag ta och lägga mig på soffan ett tag och se om jag kanske kan lyckas att somna lite.. = )

Ha det nu så bra idag och drick mycke vatten..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0