Hmm.

Vilka dårar, sitter och kollar på Wipeout. Hmm ja vad ska man säga? Kan ju säga så mycke som såhär att jag skulle nog inte ställa upp där! Men det är kul att se på allt folk som som gör sig illa.

Ja vad ska man merf säga då? Kan ju säga så mycke som att Elise fortfarande har feber, hon ligger n u på 40,0 inte kul nu kan jag lova hon är jätte grinig och när man tar i henne så börjar hon och grinar precis som att hon skulle ha ont. 
Blir hon inte bättre innan tisdag så ska vi ta henne till doktorn dock så lär dom ju bara säga att det är nå virus som hon har, men jag tycker att det är bättre att kolla upp engång för mycke än engång för lite när det gäller barn. Eller vad tcyker ni? 

Skulle egentligen skulle jag ha varit till momenta imorgon på en förlängd arbetsintervju. Och kolla om jag passar för jobbet. Men eftersom Elise är sjuk så måste jag höra med dom om jag kan få komma nästa vecka eller nå. Måste ju ta hand om henne!

En sak till..
Sammy jag hoppas att du blir friska snart! Krya på dig gubben/kusinvitamin många kramar från Elise med familj!


Tänk att rå om denna skönhet. (klicka på länken nedan)
  
http://www.blocket.se/vi/17045797.htm?ca=4_s&last=1

Nä nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag nog gå och lägga mig.  

Vackert väder  
Ha det bra så höres vi nå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0