Kommer lite bilder

Tänkte ta och lägga upp lite bilder eftersom jag inte kunde göra de sist jag skrev. Har inte hänt så mycke sedan sist.

Hmm, vad ska man säga? Jo kan ju säga att vi såg starten på vasaloppet idag och det kan jag ju lova det var inte lite folk som stog där och ville starta.. Kan ju säga så mycke som så här att jag skulle nog ALDRIG ställa mig där och åka men skulle ju få panik om man skulle hamna i den där klungan..
Så nä det där det är inget för mig..

Nä nu kommer det lite bilder.

Kan ju säga att hon älskar pippi! Kollar på pippi och fikar.. Hon är helt tokig i pippi..

=) Tar en fika i sitt nya tält.. Lita ananas och rispuffar och gammelmormors hemgjorda saft

=D Vilken min! =D

Gud va hon åt.. =D Första barnboxen.. =D Kan ju lova att hon tyckte om det inte så mycke hamburgare men stripsen gick i allihopa!

Vackert väder  Dags för promenad. Åhh det var så fint väder i fredags så jag och Elise tog en lite prommis! =D

Dags att bada Dags att ta ett litet bad. Fick bada i diskhon.. =D

=) Så fin! Hon passar i solhatten. =D

Nä nu ska man ta och sätta sig i soffan och titta på pippi med sambo och barn.. Börjar bli ganska less på pippi nu  men vad ska man göra när hon är som tokig i dom?

Kram på er alla där ute som läser min blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0