Lars sjuk!

Japp så är det, han fick ont i halsen igår och inatt så tappade han rösten helt.. vad ska man säga?
Hoppas att det inte blir som för mig. Jag var ju utan röst i jah vet inte hur länge. Jag fick iaf åka upp till Umeå så att dom skulle hjälpa mig att få tillbaks rösen. Och de gick bra för jag fick ju tillbaka den, men som jag sa till min mamma där uppe det här har dom kunna göra i sundsvall. Jag fick ju bara nå papper som jag skulle öva på. Och dagen efter jag hade fått dom så fick jag tillbaka den. =) jag vet så glad när jag hade fått tillbaka den.. =)

Men men nog med de.

Elise har varit på dagis nu igår och idag och hon har haft det jätte bra där. Man märker på dom direkt när dom små har varit hemma i flera dagar. =) inte blev de nå grin heller när vi skulle åka igår.. Trodde att det skulle bli de eftersom hon har varit hemma nu jätte länge.. =) Men det blev det inte som tur va. Inge kul att lämna henne på dagis när hon bara grinar hela tiden. 
Vi vet dock att det går över så fort vi har gått utanför dörren, men det känns ändå jobbigt.. 
Det var ju prat om att dom skulle stänga igen vårat dagis och flytta de med det blev inte så.. =D Vi är så glada att det ska få vara kvar.. Det är ett jätte bra dagis, personalen går inte att beskriva hur snälla och underbara dom är, gården är helt perfekt. Vad mer kan man säga än att det är ett jättebra dagis som vi är helnöjd med.. =) 
Elise trivs jätte bra där ocksså med alla barnen och all trevlig personal. 

=D

                                                                                                                    Foto: Jag

Nä nu ska man ta och kolla lite på pippi med lillstumpan. Men ni få ha de så bra!

Skriver kanske lite mer ikväll.. 

Kram på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0