Sömnig

faan va man blir seg när man inte får sova som man ska på nätterna. Okey om Elise vaknar en till två gånger men när hon typ vaknar en gång i timmen så blir man ganske slut kan jag lova.
Men jag vet inte om hon håller på att åka på nån förkylning så det är därför som hon vaknar och ha sig hela tiden. Hon vaknar av att hon gapskriker precis som att nån skrämmer henne när hon sover. =(
Men men som sagt hoppas på att man får sova nå i natt iställe.

Snöa hade det gjort i natt också... Faaaan när ska det ta slut, vill ju ha sommar nu så att man kan åka iväg och bada med Elise, Sammy, Adam och Tilly.

Måste bara skriva en sak från Elise, i fredags kom mina kusiner och hälsade på mig och min mamma och pappa och de kan jag ju lova att det var jätte roligt har inte träffat dom på jag vet inte hur länge. Så nu när dom kom så satt vi först och titta på pippi lite sen gick vi in på mitt rum och lekte också lekte vi i mitt nya tält, och de var så himla roligt. Dock så lekte inte Adam så mycke för han kan ju varken krypa eller gå han är ju så liten *eller liten och liten* vet jag inte om han är men har är inte så gammal så att han kan göra nån av dom grejjorna. Så jag fick gå fram till han och känna lite på han det är väldigt roligt att känna på hans öga och peka på hans näsa. =D och efter de så sprang jag och lekta med sammy igen! =D sen var dom ju tvungna att åka hem till Eddie och då var det inte lika roligt längre.. =( men som sagt vi får ta och träffas nå snart ingen. Tycker om er Sammy och Adam.. Kram till er mamma och pappa hälsar att dom också tycker om er. Hälsa till eran mamma och pappa. Och hälsa till min lilla farbror att han ska ta och krya på sig nu.. Kraaaaaam

Det är så roligt att Sarah och Tilly har flyttat upp igen. Dock har vi inte hunnit ses nå än förutom en snabbis men jag hoppas att vi kan ses snart.. =D åsså kanske vi kan åka och bada nå i sommar och ha lite kul. =)

Nä undra vad man ska hitta på nu då tills man ska hämta lillstumpan på dagis??


Nä nu har jag inte tid att sitta här mer ha de bra alla där ute som tar sig tid att läsa min blogg..

Ta det lungt i kylan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0