Städa.....

Booooring, men det måste ju också göras! Har dammsugat idag skulle behöva torka golven också men jag kan inte göra det nu. För vi har ingen mopp den gick sönder när vi skulle städa till Lars kalas. Den går inte att skruva fast när man ska ha den längre. Så den fastnar inte, och det går inte så bra att tejpa heller kan jag ju lova. Faan ska man vrida ur moppen så åker den när till vanliga läget igen.. *arg*

Men men jag får ta och svabba golvet nån annan dag..

Då ha man gjort lite Tzatziki, det är så jäkla gott.. =D

Nä nu ska man ta och polcka lite mer innan man ska upp och hämta Elise på dagis..

Kram på er alla där ute som läser denna blogg

Ganska bra bild om jag får säga det själv!! =D
                                                                                                                   Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0