Tänkte lägga upp lite bilder!

Dock är dom inte så bra då men men. Har tagit dom med mobilen, så det är inge bra kvalitet på dom men det duger nog! =)
Idag har det inte hänt så mycke har varit ner till min farmor på kupen och tagit en kopp kaffe, efter de så åkte vi och hämta mamma och åkte ut till birsta och handlade lite. Måste ju handla blöjjor. Dom kostar ju 89kr där och här hemma kostar dom 119kr.. Så ni kan ju tänka er att man känar lite pengar på att handla blöjjor där ute. Efter de så åkte vi till min mormor och morfar och hälsade på. Vi hämtade en pippitröjja till Elise som mormor hade stickat till henne, fick även blåbär och en ask med synålar och lite sådant. Och de var ju bra för jag måste laga Elise nalle puh den är trasig på armen.

Aja nu kommer det lite bilder..

Elise kusin Adam 
Lilla Adam målar med fingerfärg för första gången.. =)

Så glad 
Elise inte så gammal där då. Men var bara tvungen att ta med det. =)

Första gången hon badade ute. Och det blev en kväll på dyket
Första badet ute. Det blev på dyket. =)

Far och dotter 
Fin bild på mina älsklingar! =)

Vad vill du mig 
Ser lite rädd ut, men jag tycker att den är fin ändå. =)

Leker hos mormor i lekparken 
Ute och leker hemma hos mormor. =)

Nä nu ska jag gå och se om Elise vill sova lite annars så blir det ett rent helvete ikväll om man säger så..
Ha det så bra nu alla ni där ute som läser denna blogg--
Hörs lite senare ikväll..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0