Till läkaren!

Japp så fick det bli med Elise idag då.. Var tvungen att kolla upp hennes hals och öron. I natt när hon vaknade så var hon jätte hes. Så jag trodde att hon hade åkt på halsfluss eller att hon hade åkt på öroninflamation (tagit sig mycke åt öronen) men det var inget som tur var.. =) Inge kul när dom är sjuka dom små liven.. Sen har vi inte gjort så mycke mer när vi kom hem från läkaren så gick Elise och la sig och sov lite hon sov ända fram till 14:45 ungefär, och när hon sov så passade jag på att läsa lite. Skulle låna Anne Franks dagbok på bibblan men dom hade ju inte den oavkortade versionen så då sket jag i den och lånade en som heter Ninas resa det är också en bok som handlar om Andra världskriget. Jag tycker om att läsa sådanna böcker. Jag tycker att det är viktigt att man läser om vad som hände på Första och Andra världskriget så att det inte händer igen.
Också tycker jag att skolorna skulle kunna ta med eleverna på en resa till auschwitz.. Men det är ju vad jag tycker då.

Nog om det nu har jag inte tid att skriva mer ska ta och kolla på Criminal minds och efter de ska jag kolla på Gordon´s kitchen nightmares..

=) kom ihåg att ha ett glatt humör.. =)

Men ha de bra så skriver jag nå mer imorgon..

Kram på er alla där ute som läser min blogg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0