Förkyld.. = (

Sitter nu hemma hos min mamma i hennes nya lägenhet, mamma Lars Tomas och Christer har åkt till gammla lägenheten och hämta lite mer saker så jag och Elise sitter här och håller på med lite saker.. = ) Elise skringer runt och leker med en massa små gubbar.. = ) Och jag passar då på att skriva lite i bloggen det var ju som sagt ett tag sen nu igen. = (

Vad har hänt sedan sist jag skrev då? Hmm.. Jag har börjat inne på Lernia ska gå där inne i 6 veckor på nån jobbkurs som förhoppningsvis kommer att leda till nå jobb, jag hoppas att det gör det så att man kan börja få in lite pengar.. = )
Nått som inte var så roligt denna vecka det var att jag åkte på en förkylning i början av veckan och det är väl typiskt att man ska åka på det redan första veckan, men men jag höll ut och var där hela veckan. = )
Jag trodde att jag höll på att bli av med den nu men i morse när jag vaknade igen så hade det börja om från ruta ett igen.. = ( Jag hade hosta ont i halsen och snorig inge.. = (

Lars beställde första Twilight boken åt mig och jag kan ju säga er att jag blev lika fast i den som jag blev i filmen jag kan inte sluta läsa boken.. = ) Det händer lite mer i boken men jag tycker fortfarande om filmen lika mycke för de.. = ) och boken var ju som sagt inte sämre den heller.. Nu när man läser boken så ser man hur mycke dom  har missat från den i filmen..
Men men

Nu ska jag ta och fixa lite men ha det bra och sköt om er

Kram på er alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0