Idag kom Elise hem.. = )

Idag när Elise kom hem så, ställde vi oss och baka en rabarberpaj.. = ) Efter de så hjälptes vi åt att fixa laxen som vi käkade idag.. Den blev supergod..
Det är så kul att Elise är hemma igen har saknat henne jätte mycke.
Saknar också Lars jätte mycket.

Efter att vi hade käkat jag ch Elise så gick vi ut så att Elise fick cykla lite.. Vi tog en lite längre cykeltur rund pastorsexpeditonen.. = ) Efter de så följde vi med mamma på affären så Elise fick sig en glass..

När mamma hade varit här så satte vi oss i soffan och myste lite medans vi kollade på Tingeling 2.. = )

Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på Irene Huss - Nattronden..

Ska ta och lägga upp nån bild nu också tänkte jag sen skriver jag lite mer imorgon

Bagar prinsessan
= )
Foto: Jag

Ha det bra alla mina vänner där ute..
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0