Nu var det ett tag sedan igen

Jag måste verkligen bli bättre på att skriva här..

Jag och Elise sitter och väntar på Sara och Noomi ska komma.. = ) Ska bli en massa lek sen ikväll ska vi kolla lite på melodifestivalen och äta lite gott kanske.. = )
Till middag idag ska jag göra fiskgryta hoppas på att barnen tycker om maten som jag ska göra tycker dom inte om maten får dom ta och käka köttbullar... = )
Nä nu ska jag ta och plocka lite innan Sara och Noomi kommer, men helst av allt skulle jag vilja gå och lägga mig i sängen och sova bort feber.. = (
Min lilla tjej som har blivit stor.. = )
mammas hjärta
Måste bara berätta det att Elise har slutat helt med blöjan, nappen och med vällingen..
Kan man säga annat än att hon har blivit stor då eller??
Gullungen min
<3<3
Felix (gula), Pelle (blåa)
 = )
Min lilla Izzie
= )
Nä nu har Sara och Noomi kommit så nu kan jag ju inte sitta här och skriva nå mer eller..
Skriver mer sedan..
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0