Hemma i några dagar!

Så nu har vi varit hemma i några dagar. Jag har inte haft nån ork att sitta här och skriva, men jag tänkte att jag ska skriva lite  nu..

På bussen så träffade jag en gammal kompis till mig det var roligt för jag har inte träffat han på ett bra tag  n u. Och det visade sig att han hade en pojk på 2.5 år.. = ) Så Elise blev jätte glad för när vi kom fram till stugan så lekte hon jätte mycke med han.. Så man kan ju säga att hon fick en ny kompis på resan till Frösö.. William heter han, när vi var iväg och käkade på kvällen så satt dom med oss och käka och när vi nästan hade käkat klart så ger Elise William en puss.. Hehe det var så gulligt..

Men dom lekte inge mer efter de för Elise hade inte sovit nå på hela dagen så hon var ganska trött kan jag lova. Hon klev upp klockan 06:15 så jag kan ju lova att hon var trött därt på kvällen.. = ) Så när vi kom till stugan igen så stannade min mamma med Elise så hon fick gå och sova, jag Lars och min lillebror följde med bussen ner till campingen och handla lite godis.. = ) Och det visade ju sig att det var billig minigolf så dom spelade ju lite sånt också innan vi gick upp till stugorna igen..

Dagen efter när vi skulle åka till Frösö Zoo så var vi jätte hoppfulla om att det skulle vara en bra djurpark.. Det var jätte mycke djur men sen var det inte så mycke mer.. Men tivolit var ju inte så mycke att hörra över om man säger så, cirkusen var inte heller så mycke att hörra över.. Där höll man på att bli döv..

Men resan överlag var jätte trevlig, trevligt sällskap. Så det hoppas jag på att vi gör om nångång.. = )

Nä nu ska jag ta och läsa lite böcker för Elise.. = )

Elise och hästen på Jamtli.. = )
sitter och klappar hästen som fans på Jamtli
                                                                                                                      Foto: Jag

Inne på Tropikarium (eller hur det stavas) 
Inne på tropikarium
                                                                                                                       Foto: Jag


Nä nu kommer det inge mer bilder för stunden. Men jag lägger in fler lite senare

Ha det bra och ta hand om er

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Roxanna - kamp efter cancern

dom kostade 50 kr:P en kompis kör lite "hemma" manikyr hon är utbildad men jobbar hemma kan man säga. kan ordna åt dig om du vill :)

2009-08-03 @ 18:17:46
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0