Lilla vasaloppet!

Japp idag var det lilla vasaloppet uppe på dagis.. =) Dock så åkte ju inte dom små barnen skidor dom fick åka pulka.. Det var meningen att dom skulle få åka i spåret som var uppgjort men det gick inte för man sjönk ner så mycke när man skulle gå där! Så vi fick gå till Jehovasparkeringen och åka där. Hmm jehovas.. Ja jag berhöver ju inte skriva så mycke om dom för jag är ju inte så jätte intresserad av det om jag säger då..
Men jag ska ta och prata lite om pulkåkningen. Det var jag min farmor och min farfar som var upp och kolla på lillstumpan när hon åkte, var meningen att Lars skulle följa med upp men han kunde inte för han skulle på ett möte.. Men som tur var så kunde jag ju ta lite bilder eftersom jag hade någon som körde Elise i pulkan.. =) Men hon åkte typ bra 5varv sen ville hon inte åka mer då skulle hon gå med den själv..
Alla barnen var så duktiga.. =D Tänkte lägga upp lite bilder men jag kom på de att det kanske inte är så bra dom andra föräldrarna kanske inte vill att jag ska lägga upp några bilder på deras barn..

Men jag kommer att lägga upp nån bild på Elise..
 Japp idag var det dags för lilla vasaloppet uppe på dagis Första bilden på denna dag

Kommer fler bilder imorgon!

Måste bara skriva de också att Elise fick sin första barnbox idag och ni skulle ha sett vad hon åt av den kommer att lägga upp bilder imorgon eller något. Hon åt typ bara stripsen..

Nä nu ska jag kolla lite på tv men ni får ha de så bra alla ni där ute som läser min lilla blogg..

En sak till.. Hoppas att det ska gå bra på sjukan på torsdag Sammy hoppas att det löser sig med din mage snart.. *kram på dig*
Krama lillbrorsan ifrån oss också

Herrå

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Åh vilken sötis! Och vilken underbar mössa! :)

2009-02-26 @ 19:19:33
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0