Ojoj

Här har det inte hänt så mycke på sista tiden.. Hehe
Det var ju nån som fick mig att börja med facebook och där blev jag ju fast eftersom jag fick kontakt med mina kusiner i norge som jag inte har träffat på jag vet inte hur många år. 19 år tror jag att det är.

Men nu ska jag inte tråka ut er med de.. Idag har man börjat på Lernia också ska se om det blir bra nu då.. Hoppas på att det leder till nå jobb, så att man kan börja få in nån ekonomi.. = ) Skulle vara härligt om man kunde få de så att man kan gå och klippa sig lite.. = ) Har inte klippt mig sedan i julas.. = ( Så jag tror att det kanske är dags att göra det nu..

Nä nu ska jag ta och bjuda på nån bild sen ska jag ta och måla lite med Elise, också ska jag sätta på en panna kaffe tills karln kommer hem..

Är och kollar på farfar när han körde båt i svartvik på båttävlingen.. = )
= )
Foto: Jag

Är och fikar hos gammelfarmor och gammelfarfar
Är och fikar hos gammelfarmor och gammelfarfar
                                                                                        Foto: Jag

Mamma och pappas lilla gullunge, ute och käkar middag hos farmor.. = )
Älskar dig gumman
                                                                                     Foto: Pillan

Lilla Adam ute hos farmor på middag. = )
= )
                                                                                     Foto: Pillan

Stora Sammy också ute hos farmor på middag.. = )
= )
                                                                                    Foto: Pillan


Imorgon ska Adam komma så att jag kan passa han medans Pillan är med Sammy (hans storebror) på inskolnin på nya dagiset.. = ) Det ser vi fram imot hoppas att hon tar med sig Eddie också..

Nä nu ska jag ta och måla lite med Elise men ha de bra så kan vi ju höras nå.. = )
Lovar att det inte ska ta sån tid till nästa gång innan jag skriver igen.. = )

Ha det bra och sköt om er

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Åhh vilka härliga bilder på alla kusinerna!!



Jag hoppas att ni alla mår bra!

Stor kram

Sara

2009-09-12 @ 16:03:08
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0