Bakat!!

Jo de har man gjort idag då. Har bakat lite tekakor, dom smakade riktigt bra måste jag säga. Blev dock inte så många men jag ska ta och baka lite Foccica också lite senare..
Det ska bli smaskens de också.

Vad har man annars gjort idag då? Hmm, har inte gjort så mycke har spelat lite wow annars så har vi inte gjort så mycke, Elise gick och la sig vid halv tolv ungefär..

Ska inte göra så mycke mer idag det är ju inte så roligt väder om man säger så, det är kallt ute inte alls nå skönt.. =( Vill ju att det ska vara varmt och skönt så att man kan vara ute och leka med Elise..

Igår så var min lillebror här och lekte med Elise.
Ska lägga upp en bild på dom tycker att den är fin synd bara att inte Elise också kollar in i kameran. =(

Elise och Crille
Christer är Elise morbror
                                                                                                                          Foto: Jag

Ha det nu så bra..
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0