Ett tag sen nu!

Nu var det ett tag sen jag skrev här.. Men det har sina skäl, och dom behöver vi inte gå in på tycker jag..

Jag kanske skriver om det lite senare nångång.. Men men..

Har lite bilder som jag tänkte dela med mig med

Sommarfin när man ska på lunch med morbror Tomas.. = )
= )
                                                                                                                     Foto: Jag

Sitter och väntar på maten
= )
                                                                                                                      Foto: Jag

Fröken hoppar studsmatta med Elise och Sammy
= )
                                                                                                                     Foto: Jag

Elise klättrar på stenarna
= )
                                                                                                                      Foto: Jag


Nu ska jag kolla på CSI NY

Ha det nu så bra så höres vi nå..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0