Fan va tiden går fort!!

Om bara nårga dagar nu så blir Elise 2 år.. Tiden går så himla fort, jag tyckte bara att det var igår som vi kom hem med henne från BB, eller kanske inte igår men ni förstår kanske vad jag menar.. = )



Det här är den allra första bilden på Elise som Lars skickade runt till alla innan jag hann se henne.. Älskar dig gumman
= ) 

Första gången jag höll lillhöna efter typ 3 timmar, låg ju på uppvaket så tog ju tid innan jag fick träffa henne. Men mamma älskar dig lika mycke ändå gumman..
= )  

1 års kalas, här öppnar Elise ett paket från morfar.. = )
= ) 

Första gången hon käkar tårta..
= )  


Som sagt tiden går så himla fort snart är hon 2år och då kommer jag att lägga ut fler bilder på henne, lite kalasbilder.. = ) Hon fyller på lördag den 15 augusti


Nä nu kanske man ska ta och baka lite, måste ju ha nå fikabröd när det kommer främande och ska fira Elise

Ha det bra och  ta hand om er

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0