Twilight

Satt och kolla på den en kväll här. Sen första gången jag såg den filmen så kan man ju säga att jag har varit förälskad i den.. = ) Satt och kolla lite på nätet och hittade detta lilla klipp om nya filmen som ska komma New Moon



Ett klipp från första filmen

Twilight

                                                                                                               Tagen från YouTube

Om ni inte har sett den här filmen så borde ni göra det.. = ) Jag kan nästan lova er att frågar ni alla som har sett den så kommer dom att säga att den är hur bra som hälst.. Jag kan iallafall säga att jag älskar den



Nya som kommer i November

THE TWILIGHT SAGA: NEW MOON "Meet Jacob Black" Preview
                                                                                                                                                             Tagen från YouTube

Jag tror att den här filmen kan bli riktigt bra.. Jag längtar till den kommer


Nä nu ska jag ta och sätta mig och rita lite med Elise.. = )
Senare ikväll blir det surströmmingtsfest

Ha det nu så bra så höres vi nå

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Wilma

SV: HIHI <3

2009-08-22 @ 23:38:26
URL: http://twifans.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj vad roligt att jag hittade hit!! Rensade bland gamla mail och hittade länken till din blogg. Superskoj att se hur ni har det.



Så här i efterskott- Grattis Elise :) Stora fröken nu ;)



Kram Sara

2009-08-24 @ 17:15:50
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: wilma

SV: Haha jaa verkligen !:D

2009-08-27 @ 14:34:10
URL: http://twifans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0