Gatufesten

Jo det var man ju in på igår en sväng, men det var inte så mye och kolla på så att när vi hade varit ner till karusellerna (eller hur det stavas) så gick vi upp på stan igen och kolla.. Men det var inte så mye som sagt, så jag och Lars gick iväg på Saffran och skulle käka mat, och de kan jag lova att vi gjorde också.. = ) Och jag kan ju lova att det var grymt gott.. = ) Det går inte att beskriva hur gott det var.. = ) Efter att vi hade käkat klart så åkte vi och hämtade Elise hos farmor och farfar. = ) Där hade det bara gått bra.. = )
När vi kom hem så gjorde vi inte så mye, vi kollade på Generande sjukdommar på tv4..

Idag var det meningen att vi skulle ta en tur till stranden.. Kul tyckte vi att det skulle bli.. Men det tyckte inte lillfröken att vi skulle göra.. = ( hon blev jätte grinig så det blev inget.. = ( men vi får se om det blir nå ikväll iställe.. = )

Nä nu ska jag ta och kolla lite på Emil med Elise sen ska vi ta och gå på affären och handla lite tror jag.. = ) Idag blir det nog sallad skulle jag tro.. = )
 
Ska ta och lägga ut lite bilder imorgon eller nå..

En fin sommarbild, dock inte nån av dom jag skulle lägga ut imorgon. Dom kommer som sagt imorgon
= )
                                                                                                                         Foto: Jag

Ha det nu så bra och drick mye i värmen

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Roxanna - kamp efter cancern

Hej. jätte roligt att du skriver en kommentar anna :)

hoppas ni har det bra med eran lilla prinsessa, gudomligt söt är hon :)

tack för kommentaren.



ha det bra sanna

2009-07-04 @ 02:03:48
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0