Nya bilder

Har lite nya bilder som jag hade tänkt att jag ska ta och lägga upp.. = )
Några är från när vi är på middag hos Kai och Camilla, det var jätte trevligt och god mat fick vi också.. = )
Tack för en jätte trevlig kväll.. = ) Det måste vi göra om nått här snart.


Härlig bild på Elise när hon hoppas studsmatta
hoppas studsmatta
                                                                                                                       Foto: Jag

Så lycklig när hon får hoppa studsmatta.. = )
= )
                                                                                                                       Foto: Jag

Hmm, vad gör du mamma?
= )
                                                                                                                       Foto: Jag

Underbar bild
= )
                                                                                                                       Foto: Jag

Skulle ge mig en hårsnodd.. = )
= )
                                                                                                                       Foto: Jag


Kommer en bild från igår också när hon precis hade vaknat, hon satt med mig i soffan och då var jag bara tvungen att sätta upp en toffs på henne.. = ) Hon blev så himla söt. Dock så kanske det inte syns så bra på bilden.. = (

Så himla söt
har en toffs på huvuder
                                                                                                                      Foto: Lars



Kommer även en jätte gammal bild på mig och Elise, jag satt och gick igenom gamla bilder och hittade den. Jag tycker om den bilden så himla mycke så jag är tvungen att lägga upp den här så att ni får se den. = )

Jag och våran underba lilla prinsessa. Älskar dig gumman
= )
                                                                                                                    Foto: Lars



Så nu får det vara nog med bilder ett litet tag..
Men ska skriva lite imorgon också innan vi ska åka till frözön på måndag..
Då kommer det också att komma in lite nya fina bilder.. = )

Ha det nu så bra och ta hand om er..

Kram på er alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0