Snart läggdags

Jo snart ska man ta och gå och lägga sig så att man är pigg imorgon när man ska åka.. Måste ju upp tidigt så att jag hinner att duscha.. Hoppas bara att det blir bra väder så att det blir frözö.. Om det regnar så skulle vi åka iväg och bada, vet inte vart men det blir säkert bra.. Men jag hoppas mer på frözö för Elise är inte så mycke för att bada.. = ( Men det kanske går lättare när det är en massa andra barn som badar också.. = )

Nä nu ska jag gå och kolla det sista så att allt är nedplockat.. Kan ju vara en fördel så att man inte glömmer nå viktigt till Elise typ.. = )
Det skulle ju inte vara så bra elle.

Ska se om jag har nån bild att lägga upp kanske..

Skulle mata hästen, men gick dock inte så bra.. Hehe den kan ju inte direkt äta (det är en kork från en coca colaflaska)
Elise skulle mata sin häst med en coca colakork, inte för att det går så bra för den att äta då
                                                                                                                    Foto: Jag


Nä som sagt nu ska jag gå och kolla så att allt är med men jag skriver nog nå imorgon också kanske..

Ha det nu så bra och ta hand om er

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0