Åhh vilket vackert väder (eller inte)

Jag som hade hoppats på att det skulle bli soligt och fint idag, vi ska ju ha städdag på dagis idag och då vill man ju gärna ha lite finväder. Men ack va jag fick fel på väder.. = ( Men men det är ju bara att klä på sig så att man inte fryser.. Kan ju hoppas på att det blir finare med dagen, ska ju inte vara där förrän klockan 15:00 så det kanske är finare väder då.. = )

Annars så ska vi inte göra så mye idag tänkte att vi skulle ta en promenad till min farmor och farfar och hälsa på lite.. = ) var ju ett tag sen vi var där nu.. Ska nog ta och ringa dom sen, typ vi 10 kanske.. = )

Sen imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på med kasnke kan hitta på nått med Elise kusiner.. = ) Var ju ett tag sen nu igen.. = (

Just de jah, Pillan om du läser detta. Ska ni ha nå kalas i helgen? Och vad önskar ni er? Kan ju vara bra att veta.. = )

Inte har jag fått till sims 3 än heller så att jagkan få nå pengar när jag sitter på bärbara och spelar heller.. = ( Det vill sig inte, för när jag trycker på Ctrl + Shift + C så öppnar det ett program iställe för att öppna rutan där man ska skriva in koden till pengarna.. = (

Hehe, stör pappa när han spelar Gutar Hero Metallica (springer mellan benen på han) = )
hehe springer mellan benen på pappa när han spelar Gutar Hero Metallica.. = )
                                                                                                                       Foto: Jag

Såhär såg det ut.. = )
= )
                                                                                                                     Foto: Jag

Ute och cyklar på farfars jobb.. = )
på farfars jobb
                                                                                                                      Foto: Jag

Ny frissad, det blev lite snett men det gör inget för våran lilla prinsessa är lika vacker som alltid.. = )
Lite snett men det gör inget.. = )
                                                                                                                      Foto: Jag


Nä nu ska jag ta och leka lite med Elise.. = )

Ha det nu så bra i detta pissiga vädret

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0