Bad premiär!

Jo det kan jag ju lova att det blev idag.. = ) Vi åkte iväg idag vid 10 halv 11 ungefär så att det inte skulle bli så varmt.. Satt på ballis nu ett tag och jag kände de att det var nog tur att vi inte åkte nu på eftermoddagen för då hade nog lilltjejen inte varit nå pigg ikväll..

Så det blev en tur till stekpannan idag, åhh det var så mysigt där.. Det var bara vi där.. *hehe* Elise var den som gick ner i vattnet först.. Eller hon var på väg ner men sen kom hon på att hon skulle hämta mig.. = ) Så vi gick ner till vattnet, hon var ner med fötterna i vattnet men hon ville inte sätta sig ner eller gå så långt ut och de är ju bra.. = ) Men sen när Lars min mamma och min bror kom ner så var det roligare att gå på bryggan än i vattnet..
Så idag har man tagit sitt första dopp.. = ) Och det var så skönt. Dock så glömde jag att ta med kameran.. = (

Skulle ha åkt iväg och bada med Sammy och dom men dom skulle åka nu på eftermiddagen och Elise hade inte klarat av de så vi får ta det nån annan dag.. När det är lite svalare också kanske vi kan ta det på förmiddagen? Skulle vara kul att åka iväg med er också.. = ) Så att barnen får leka lite.. = )

Hade besök av Sammy och dom igår och då var vi i skogen så att dom fick leka på hinderbanan lite.. = )
= )
Foto: Jag

Nu går vi mamma kom nu.. = )
= )
Foto: Jag

Nä ha det nu så bra i värmen så ska jag gå och väcka Elise.. = )

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0