Fortsättning på kort!

Så nu kan jag ta och lägga ut lite kort igen, för nu sitter ju inte Lars och spelar direkt.. Nu sover han iställe *hehe*

Lars och Ziza, men dock finns inte Ziza kvar.. = (
= )
Foto: Jag

På norrabergen 1 månad innan Elise föddes.. = ) (det är Christer, Sammy och jag på bilden)
På norra typ 1månad innan Elise föddes.. = )
Foto: Lars

Hund och kattvakt ute hos svärföräldrarna 6 dagar innan Elise kom.. Bilden visar Tingeling
= )
Foto: Jag

Jag och Lars utanför Thaipaviljong.. = ) var där när dom firade kungens 100års dag i Thailand
= )
Foto: Nong

Kan man säga nå annat än att det är vackert? Hur fan kan man sitta och göra nå dyligt, dom måste ju ha tålamod så att det står härliga ting och det.. = )
= )
Foto: Jag

Barnvakt till lilla Sammy.. = ) Här var du inte gammal lillgubben.. = )
= )
Foto: Jag

Hehe, Sammy tyckte inte att det var så varmt.. Men jag kan ju lova att jag tyckte det var skönt att komma ner i vattnet med fötterna och svalka dom, jag fick så mycke vatten i dom så dom blev ju stora som jadu jag vet inte vad.. = )
5 dagar innan Elise kom
Inte så varmt tyckte Sammy 
Foto: Lars

Fick besök av Sara och Tilly.. = )
2 dagar innan Elise kom
Tilly och Sarah
Foto: Lars

Sista magbilden.. = )
= )
Foto: Lars

Första familjebilden, bästa dagen i hela mitt liv.. = )
= )
Foto: Carina (svärmor, farmor)

Första bilden på mor och dotter.. Åhh vad jag älskar dig gumman
= )
Foto: Lars

Åhh gumman vad du är vacker.. = ) Våran lilla prinsessa!! Mamma och pappa älskar dig
= )
Foto: Jag


Nä nu ska jag ta och lägga upp en bild på hur Elise ser ut idag.. = ) Hon fyller ju snart 2 år, tiden går så fort jag vet inte vart den tar vägen.. Men det är underbart också, få följa sitt barnsutveckling.. = )

Gud va tiden går.. = )
= )
Foto: Jag

Vacker bild
= )
Foto: Jag (mobilkameran)

Nä nu ska jag ta och göra en macka till Elise sen ska vi göra oss klara för att åka till Janne ()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0