IKEA

Jo idag har vi varit på IKEA igen.. = ) Var ut och köpte en ny matstol till Elise, ska se om hon käkar lite mer nu.. Hon vill ju inte sitta i sin hokus pokus stol så vi köpta en på IKEA iställe.. Åsså var vi in på Hobbex och köpte ett munspel till henne, hon är helt tokig i det.. = )
Träffade Sammy och Pillan på IKEA också.. = ) Trevligt att träffa er..
 
Så ser Elise nya matstol ut... = )
Elise nya stol
Foto: Från IKEA


Vad har vi hottat på med mer idag då? Jo Elise har ju varit på dagis så då passade vi på att åka in till stan och lämna in några papper till mig, jag har ju sökt in till Sundsvallsfolkhögskola utbildning Behandlingsassistent..

Nä nu ska jag ta och käka mig lite fil men ha de bra så höres vi..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0