Typiskt

Elise har inte sovit nå på dagis idag.. Så nu får vi hoppas på att hon sover lite innan vi ska till mamma och käka för att  sedan gå vidare till farmor och farfar och fira farmor. = ) Ska bli kul att åka dit i kväll för då kan Elise leka med Appe och Wilma.. = ) Hon tycker så mye om att leka med dom.. = ) Nä nu ska jag ta och plocka lite här hemme medan Elise vilar lite sen ska jag inte göra så mye vänta på att hon vaknar så att vi kan gå bort till mamma..

Ähh, jag vet  inte vad jag ska skriva nu så jag slutar med detsamma

Grattis gammfammo.. = )
En helt underbar sommarbild..= )
                                                                                                                       Foto: Jag

Ha det nu så bra

Kram på er

Kommentarer
Postat av: mamma till tea

jaa visst e hon sööööööööööötast hehe ,, din med ju gullungen

2009-06-07 @ 20:19:28
URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0