Hmm.....

Gud va tråkigt idag ska jag torka golven, det finns ju roligare saker att göra..
Men efter de så ska jag ju baka piroger (tacopiroger) så det ska bli kul, jag tycker nämligen om att baka.. =)

Ha varit hem till min mamma idag och fika lite.. Men det var inge kul att vara ute idag det är ju så tråkigt väder..
Varför skulle denna JÄVLA snö komma tillbaks? Vill ju ha sommar nu, så att man kan åka och bada börja cykla ska vi göra också.. =) Ska kolla om det fins nå begagnade cyklar på blocket, vi ska även skaffa en såndär cykelstol som man kan sätta bak på cykeln så att Elise kan åka med.. =)

Nä nu ska vi ta och käka lite lunch men ha de så bra..

Skriver mer ikväll....

Ganska bra bild om jag får säga det själv!! =DÄlskar er

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0