Kalas i dag!

Jo så är det ju. Det har varit kalas för Lars idag, det har varit jätte trevligt. Dock har inte Elise mått så bra hon har haft feber upp till 39.6 grader. Inte så kul för hon har varit jätte hängig. =(
Hmm, vad kan man mer skriva... Det har varit jätte mycke folk här idag. Först var min släkt här och fira Lars det var trevligt efter de så kom Lars släkt och firade han. Mellan firandena så sov Elise lite, hon gick även och la sig under firandet med Lars släkt också. Hon var inte alls nå pigg där på slutet.

Sammy var inte heller så pigg han har varit sängliggande här i två dagar nästan. =( tycker synd om dig gubben!

Ska  lägga upp lite bilder här från idag..

Min bror och lilla Elise 
Min lillebror och Elise, hon var inte så glad att sitta i knä på folk idag men hos Tomas gick det bra. =D

Hon är lite sjuk, hon har 39 grader i feber
Lillstumpan som inte var så jätte pigg idag! =(

Elise och hennes underbara kusiner
Här kommer en bild på Sammy, Adam och Elise.. Dom är så söta tillsammans. Också kom farmors hand med i ett hörn också. =)

Nä nu ska jag ta och kolla lite på tv, men jag skriver mer imorgon..

Måste bara skriva en sak till innan jag slutar..

har ni inte sett den här filmen så se den!
Har ni inte sett denna film än så gör det. Den heter Twilight om ni inte redan vet de. Måste säga de att det är en av dom bättre filmerna jag har sett. Om man kan säga att man blev kär i denna film så kan jag säga det 1000 gånger om..

Nä nu ska jag ta och kolla lite på tv men ha de bra så höres vi nå.. Kram på er

Pss. hur fan kunde en opera sång vinne melodifestivalen??? Kan nån berätta det för mig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0