Pippi Långstrump

Det kan man ju säga att Elise diggar så att det står härliga till om det. Det är en favvo för henne!

 




Så glad..... Idag när mamma Lars och Elise kom och hämta mig så fick jag höra att Elise hade sagt KLOCKA för första gången idag!!! =) så nu springer hon runt här och säger klocka hela tiden.. =)

Idag har jag varit på AF och pratat med Ica Maxi dom söker folk, men det var inget för mig eftersom jag inte har nå körkort så kan det bli lite svårt för mig att ta mig ut dit med bussen.
Det går ju ingen buss här ifrån klockan 06:00 på lördarar och söndagar..

Men jag har ju sökt på systembolaget också så vi får se hur det blir med de. Ska in på Frösönda på tisdag på info och lämna papper där också.. =)

Nä nu ska vi hitta på nå käk men ha de bra nu alla där ute.. Ta det lungt i kylan..


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0